Kapal Layar Carian Marin Simpson
19 Mac 2018

Simpson Marine terima tempahan kapal layar premiere Sanlorenzo 31 meter baharu

 

Simpson Marine gembira diumumkan penjualan model Premiere 2018 baru-baru ini dari julat Sanlorenzo GRP ke Singapura.

Kapal layar sepanjang 31 meter itu masih kekal rahsia dan dijangka akan dirasmikan oleh Sanlorenzo di Pesta Kapal Layar Cannes pada 11-16 September 2018. Kapal layar, yang berkonsepkan Studio Reka Bentuk Zuccon Itali yang terkenal, akan menetapkan piawaian baru yang tidak dijangka dalam industri reka bentuk kapal layar dengan ciri-ciri inovatif dan konsep struktur umum yang disemak semula sepenuhnya, sejajar dengan tumpuan sanlorenzo yang kuat terhadap inovasi berterusan dan penyelidikan kejuruteraan.

 

 

Kapal layar itu akan tiba di Singapura pada awal 2019 dan akan disajikan sebagai Perdana Menteri Asia di Pameran Kapal Layar Singapura 2019.

Dengan penjualan baru-baru ini dan beberapa jualan kapal layar baru dan pra-milik yang lain selesai di Asia pada bulan-bulan yang lalu, dan pelantikan Nick Stratton, bekas Pengurus Jualan Negara Singapura di Simpson Marine kepada Pengurus Sanlorenzo Asia yang berdedikasi berpindah sekarang ke Ibu Pejabat Marin Simpson di Hong Kong, Sanlorenzo berkembang pesat di Asia dan menjangkakan 2018 menjadi tahun yang paling berjaya setakat ini.

 

 

"Momentum dengan Sanlorenzo sedang dibina dengan pesat di seluruh Asia Pasifik,yang tidak menghairankan kerana ia hanya menunggu masa untuk pelanggan mengenali lonjakan dalam kualiti dan kerajinan yang disertakan dengan Kapal Layar Sanlorenzo. Kami mendapati bahawa jenama ini merayu kepada pemilik kapal layar berpengalaman yang mahukan kapal layar yang indah tetapi juga yang boleh dipercayai yang direka kerana mereka mahu dan dibina untuk berdiri persekitaran yang lebih keras di Asia. Rayuan tiga laluan unik dalam kelas kapal layar >126ft, SD, SL dan SX bermakna terdapat kapal layar yang sesuai untuk semua keperluan," kata Nick Stratton, Pengurus Jualan Sanlorenzo Asia.

 

 

Pada masa ini kapal layar Sanlorenzo dan superyachts sudah berpangkalan di China, Hong Kong, Taiwan, Singapura dan Thailand, dengan ketibaan baru yang dijangkakan tahun ini ke Asia Utara dan Asia Tenggara.

Perhentian seterusnya untuk Sanlorenzo di Asia adalah Pameran Kapal Layar Singapura 2018, 12-15 April yang mempamerkan superyacht mini peringkat kemasukan baru, SL78 di Simpson Marine berdedikasi Premier Dock.

 

Bertanya tentang berita ini

Berita Serupa

30 Januari 2023

Sanlorenzo dalam "Road to 2030" dengan Kelestarian dan Inovasi Teknologi Baharu

26 Januari 2023

Sanlorenzo ke Present Collectors Lounge di Art Basel Hong Kong 2023

26 Januari 2023

Sanlorenzo SX76 dan SX88 tersedia untuk penghantaran di Asia

Berita, Acara & Tawaran

PENDAFTARAN SURAT BERITA